Saturday, May 5, 2012

Stepping Out Saturday - (Not Our) Graduation Day


I found this nice blog and decided to update my blog regularly as she does. Daily routines, daily thoughts, you name it.

Saya nemu blog bagus dan rencananya sih jadi rajin meng-update blog saya seperti di blog itu. Cukup dengan tema-tema simpel aja.


So, last saturday, my friends and I went to Sabuga to congratulate our collegues's graduation. Glen, who I misheard as Fadlan, called me in the morning (he's gonna be laugh at my "morning" definition). 10 and half in the morning, I mean. He'd been near Sabuga. So I rushed and finally got in campus about 11.

Sabtu kemarin, saya dan teman-teman ke Sabuga buat ngasih selamat ke teman-teman lain yang udah diwisuda. Glen, yang awalnya saya kira Fadlan, nelpon saya pagi-pagi (dia bakal ketawa kalo tau saya bilang jam segitu masih pagi). Maksud saya, jam setengah sebelas, masih pagi ya kan?
Dia udah di deket Sabuga, jadi saya buru-buru mandi, makan, dan bersiap dalam sekejap. Akhirnya, jam 11 lewat sampai juga di kampus.

The first thing I realized was Glen brought his ultimate camera. He definetely has had photographer soul. However this is good, since I planned to update my blog and his photos should be placed in here as the part of my regular documentation.

Yang pertama saya sadari adalah Glen ngebawa kamera canggihnya, hore. Emang nih, dia ini udah pro, udah berjiwa fotografer andal. Baguslah, berhubung fotonya jadi bisa saya masukin di sini. Bosen liat tetulisan doang.

A little time after, Frilla, Dewa, and Dewa's sister came along with us. So, we set off..

Ngga berapa lama, yang lainnya dateng, Frilla, Dewa, dan kakaknya Dewa. Kamipun meluncur..

*photos updated soon
akhirnya, si fefoto bakal nyusul aja :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...